Burgemeester Opstelten bezoekt Stoom Stichting Nederland

Datum nieuwsfeit: 23-09-2000

Bezoek burgemeester Opstelten aan de Stoom Stichting Nederland

Rotterdam, 19 september 2000 - 22:27

Op zaterdag 23 september tussen 15:00 en 16:00 zal burgemeester Mr. Ivo Opstelten van Rotterdam een werkbezoek brengen aan het Museumstoomdepot van de Stoom Stichting Nederland (SSN). Hij zal hierbij worden vergezeld door een aantal leden van het dagelijks bestuur van de deelgemeente Kralingen/Crooswijk. Na een kort welkomstwoord door de voorzitter van de SSN zal het gezelschap worden rondgeleid door de werkplaats annex locomotievenloods van het Museumstoomdepot. Vervolgens zal het gezelschap over het buitenterrein worden rondgeleid, waarbij ondermeer zal worden gekeken bij de bouwlocatie van de draaischijf.

Het programma zal worden afgesloten met een 'publiciteitshandeling'. Hierbij is het de bedoeling dat de burgemeester een voor de SSN activiteiten representatieve handeling verricht.

U bent hierbij van harte uitgenodigd om bij dit bezoek aanwezig te zijn.

E I N D E P E R S B E R I C H T
Het SSN Museumstoomdepot bevindt zich op het bedrijventerrein Boezembocht (Rotterdam Noord), aan de Bosdreef No. 75 (Ingang voetgangers en fietsers, automobilisten dienen via het bedrijventerrein te rijden). In de directe omgeving staan diverse ANWB wegwijzers ('Stoomdepot').

Dit persbericht staat ook op www.stoomstichting.nl/persberichten

Voor meer informatie inzake dit persbericht kunt u contact opnemen met: Stoom Stichting Nederland
3000 CZ Rotterdam

of eventueel telefonisch met