Seabourn Pride koerst geheel vernieuwd richting Zuid-Amerika

PERSINFORMATIE

Seabourn Pride koerst geheel vernieuwd richting Zuid-Amerika

Putten, 25 september 2000
Het luxe megajacht Seabourn Pride uit de vloot van Seabourn Cruise Line is grondig opgeknapt en weer klaar om uit te varen. Vanaf januari 2001 gebeurt dit ook weer, dan zet zij koers naar Zuid-Amerika. Aldaar vinden zeven cruises plaats.

Voor de herinrichting van de Seabourn Pride heeft Seabourn Cruise Line in totaal 9 miljoen dollar geinvesteerd. 36 van de 104 suites zijn uitgerust met grote schuiframen, zodat passagiers ook in de eigen suite de zeelucht op kunnen snuiven. Ook het scheepsinterieur heeft een gedaanteverwisseling ondergaan. Nieuwe kleuren en stoffen, vloer- en wandbekledingen en gordijnen zorgen dat de Seabourn Pride meer dan ooit het paradepaardje vormt van Seabourn Cruise Line.

'Patagonian Splendor' is de naam van drie 14-daagse rondvaarten vanuit Valparaiso (Santiago, Chili) naar de Chileense fjorden, Kaap Hoorn, Patagonie en zelfs kort naar Antarctica. Na de 'Patagonian Splendors' zijn er twee ontdekkingscruises langs de Zuid-Amerikaanse Inca kust. Deze 18-daagse cruises tussen Valparaiso en Fort Lauderdale voeren door het Panamakanaal. Onderweg wordt aangelegd in Chili, Peru en Equador. Na afloop van elk van deze ontdekkingscruises vaart de Seabourn Pride richting het Amazonegebied voor een 15-daagse reis. Deze reis start in Fort Lauderdale en eindigt in Manaus (Brazilie) met onderweg een mooie tocht door het tropisch regenwoud. Bij alle drie de soorten reizen kunnen passagiers deelnemen aan verschillende optionele excursies.

Het boeken van deze en andere cruises van Seabourn Cruise Line kan bij Cruise Travel International BV in Putten, tel. 0341-371137, fax. 0341-371100, e-mail: (info@cruisetravel.nl), www.cruisetravel.nl.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties