Lotus wil nieuwe markten openen met nieuwe versie Domino

Datum nieuwsfeit: 25-09-2000
Lotus wil nieuwe markten openen met nieuwe versie van Domino

Nieuwe versie biedt integratie met IBM WebSphere-platform en gebruikerstoegang voor MS Outlook en Office

Berlijn, 25 september 2000 - Lotus introduceert vandaag tijdens de conferentie Lotusphere Europe 2000 een nieuwe versie van Lotus Domino, versie 5.05. Hiermee wordt het eenvoudiger de
applicatieserver-functionaliteit van Lotus Domino Release 5 (R5) te integreren in IBM- en Microsoft-omgevingen. Met deze nieuwste versie van Domino zijn klanten in staat alle mogelijkheden voor ondersteuning van samenwerking binnen ondernemingen te integreren in hun e-business oplossingen, inclusief MS Office en Outlook en IBM's WebSphere Application ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen