KPMG Consulting in zee met Niku

KPMG

25-09-2000
KPMG Consulting in zee met Niku

KPMG Consulting gaat een samenwerkingsverband aan met Niku Corporations, een bedrijf dat oplossingen biedt voor het automatiseren van de professionele dienstverlening. De samenwerking maakt het voor bedrijven mogelijk om de dienstverlening van KPMG Consulting te combineren met Niku's internet software. KPMG Consulting heeft inmiddels verschillende Niku implementaties gerealiseerd in de Verenigde Staten en Europa. In Nederland loopt KPMG Consulting voorop in kennis en ervaring met de oplossingen die de software van Niku biedt.

De software van Niku zorgt ervoor dat organisaties, zoals financiële dienstverleners, advocatenkantoren, communicatieadviesbureaus en reclamebureaus en ook organisaties in de gezondheidszorg, beter gebruik maken van de aanwezige kennis en dat door het delen van informatie efficiëntere relaties ontstaan met klanten, partners en toeleveranciers. Het gaat hierbij zowel om business development, personeelsmanagement, project management, planning en uitgaven als om projectadministratie en facturering.

"Er is tot nu toe nog geen specifieke branchesoftware ontwikkeld voor professionele service organisaties", constateert A. Oremus, directeur bij KPMG Consulting. "Niku's internet oplossingen automatiseren het kernproces van de professionele zakelijke dienstverleners door het verstrekken van een solide platform voor het huidige zeer mobiele personeel in de dienstverlenende sector".

Voor nadere informatie: Andy Bellm, telefoon (020) 656 7039