Top drie 'Cafetaria van het Jaar 2000' bekend

Datum nieuwsfeit: 25-09-2000
De Karavaan gaat rijden
Top drie 'Cafetaria van het Jaar 2000' bekend !

DOETINCHEM - De drie cafetaria's die kans maken op de titel 'Cafetaria van het Jaar 2000' zijn bekend. Het gaat om de zaken (in willekeurige volgorde): Koemans Snacks in Den Haag, 't Smulhuis in Brunssum, De Smulhoek in Bergschenhoek
Zij zijn in elk geval geëindigd als nummer 1, 2 of 3. Welke zaak met de titel aan de haal gaat, weten we op 25 september. Dan rijdt Snackkoeriers Cafetaria Karavaan langs de drie winnaars om bekend te maken wie de beste cafetaria van Nederland is. En natuurlijk gaan we ter plekke een feestje bouwen met de winnaars, hun personeel en hun klanten.

Wie zitten in de top drie?

Het Smulhuis in Brunssum van Jacqueline en Hans Boumans. Deze familiezaak bestaat al ruim vijftig jaar en staat bekend om zijn eigengemaakte snacks. Adres: Kerkeveldstraat 2 in Brunssum (045) 525 29 61

Koemans Snacks in Den Haag van Nico Koemans. Tweede bij 'Cafetaria van het Jaar 1999' en winnaar van de IJsfricabokaal 1999.
Adres: Fahrenheitstraat 601 in Den Haag (070) 363 91 82

De Smulhoek in Bergschenhoek van de broers Gilbert en Guido Tjia. Een zaak waar de sfeer en stijl van de jaren vijftig en vooral Elvis centraal staan. Adres: Dorpsstraat 30 in Bergschenhoek (010) 521 24 61

De Cafetaria Karavaan

De Cafetaria Karavaan bestaat uit een speciale Snackkoerierbus met een aantal volgauto's. De onthulling van de 1e, 2e en 3e prijs zal gepaard gaan met veel spektakel. Natuurlijk reikt Snackkoerier prijzen uit aan de winnende cafetaria's. Snackkoerier's hoofdredacteur en snackkenner Ubel Zuiderveld heeft de presentatie in handen. Daarnaast reikt de sector IJsfrica van Koninklijk Horeca Nederland een bokaal uit aan de finalist met de beste presentatie naar de klant. De sponsors van het evenement zorgen voor gratis verrassingen voor iedereen die op het feest afkomt. In de Karavaan rijden genodigden mee, zoals de juryleden en oud-winnaars. Daarnaast nodigen wij u, als vertegenwoordiger van de pers, uit om plaats te nemen in de Snackkoerierbus.

Wees erbij

Wilt u bij de uitreiking zijn? Dat kan. Wij kunnen een plaatsje voor u reserveren in de Cafetariakaravaan. Ook bent u ter plaatse bij de nummers 1, 2 en 3 van harte welkom. De Karavaan rijdt in willekeurige volgorde langs de nummers 1, 2 en 3. De tijden zijn als volgt. Om 11.30 uur arriveert de Cafetaria Karavaan bij 't Smulhuis in Brunssum. De Karavaan vertrekt daar om 13 uur. Om 16 uur arriveert hij in Den Haag, bij Koemans Snacks. Daar vertrekt de Karavaan om 17.30 uur, om tegen 18.30 uur in Bergschenhoek te arriveren. U kunt ook de hele route meemaken, in de Snackkoerierbus. Daarvoor moet u zich even aanmelden, in verband met het beperkte aantal plaatsen in de bus.

Aanmelden: Jacqueline Graven (0314) 349 163
Infomatie: Christel Bollen (0314) 349 355