SonicMQ Adapter maakt applicatie-integratie mogelijk

Datum nieuwsfeit: 25-09-2000

Progress Software introduceert Progress 9.1B voor e-business-applicaties

Nieuwe WebClient van Progress vereenvoudigt thin-client ASP-applicaties; SonicMQ Adapter maakt applicatie-integratie mogelijk

Capelle a/d IJssel, 25 september 2000 ? Progress Software maakt bekend dat Progress 9.1B, de verbeterde versie van haar geïntegreerde suite ontwikkeltools, applicatieservers en relationele-databaseproducten, leverbaar is. Progress 9.1B biedt thin-clienttechnologie, nieuwe beveiligingsfuncties en een native adapter voor de bekroonde e-business messaging server Progress SonicMQ. Hiermee biedt Progress Software Independent Software Vendors (ISV's) voor het eerst een op het ASP-model toegesneden product voor het ontwikkelen van e-business-applicaties.

De belangrijkste nieuwe features op een rij:
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen