C1000 wint Retail Jaarprijs 2000

C1000 wint Retail Jaarprijs 2000

Persberichten menu

Amersfoort, 26 september 2000

Maandagavond 25 september heeft C1000 de Retail Jaarprijs gewonnen. Voor deze prestigieuze formule jaarprijs waren de Bijenkorf, Bart Smit en C1000 genomineerd.

De prijs werd uitgereikt door VVD kamerlid Hans Dijkstal die de volgende zinnen uit het juryrapport voorlas:

"C1000 vertegenwoordigt een retailtalent op het scherpst van de snede. De nauwkeurige positionering, een kwalitatieve propositie met een sterk prijsaccent binnen het concurrentiegeweld in de foodsector zijn het bewijs van excellente retailmarketing en vooral ook management. Een formule, die door zelfstandige ondernemers naadloos wordt ingevuld en door de kracht van de lokale kennis en kunde versterkt. Het resultaat is efficiency en plezier in convenience shopping van uniek gehalte."

Naast deze hoofdprijs was C1000 bovendien genomineerd voor de deelprijs in-store communicatie. Deze prijs werd gewonnen door de modegroep HB Active Life.

De Retailprijs is toegekend door de Stichting Retail Jaarprijs. Deze stichting, die dit jaar voor de vijfde keer prijzen uitreikt, wil met haar activiteiten vooruitgang en professionalisme in de detailhandel stimuleren, scherp ondernemerschap en formuledenken bevorderen en durf belonen.

Voor nadere informatie:
Schuitema n.v.