Divisie van Black & decker kiest Click Commerce

Datum nieuwsfeit: 26-09-2000

Divisie van Black & Decker kiest Click Commerce voor implementatie van Enterprise Channel Management-systeem

U.S. Product Service-divisie van Black & Decker's Power Tools and Accessories Group gebruikt ECM-oplossing om divisie met distributeurs en klanten te koppelen

Hoofddorp, 26 september 2000 -- Click Commerce (Nasdaq: CKCM), toonaangevend aanbieder van Enterprise Channel Management (ECM)-oplossingen, maakt bekend dat de U.S. Product Service-divisie van Black & Decker Corporation's Power Tools and Accessories Group, Click Commerce heeft gekozen om zijn eerste ECM-oplossing te implementeren.

Door deze investering in technologie positioneert Black & Decker zich als één van de eerste ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen