Antwoord VROM discussienota herziening wet RO

Datum nieuwsfeit: 26-09-2000
Bron: Tweede Kamer der Staten-Generaal
Tweede Kamer der Staten Generaal

Brief VROM beantwoording vragen discussienota fundame ntele herziening wet op de ruimtelijke ordening

27029 Fundamentele Herziening Wet op de Ruimtelijke Ordening Nr. 4 Brief van de minister van Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer Aan de Voorzitter van de Tweede Kamer der Staten-Generaal Den Haag, 26 september 2000
De vaste commissie voor Volkshuisvesting, Ruimtelijke Ordening en Milieubeheer heeft met mij op 28 juni 2000 overleg gevoerd over de discussienota "Fundamentele Herziening Wet op de Ruimtelijke Ordening". Tijdens dat overleg hebben de leden van de commissie mij vragen gesteld die ik in verband met de beperkte ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen