Symposium FNV over de rol van commissarissen

Datum nieuwsfeit: 26-09-2000

FNV

Symposium over de rol van commissarissen

Het Nederlandse structuur-regime is volop in discussie. Daarbij draait het onder meer om de vraag wat de invloed moet zijn van ondernemingsraden en aandeelhouders op de benoeming van Raden van Commissarissen. FNV Formaat organiseert hierover dinsdag 26 september een symposium in het SER-gebouw te Den Haag.

Onder leiding van SER-voorzitter Wijffels debatteren om 12.00 uur onder meer FNV-vice-voorzitter Kitty Roozemond, VNO-NCW-vertegenwoordiger H. Starren, een vertegenwoordiger van de Vereniging van Effectenbezitters en de professoren Honée en Timmerman.

's Ochtends zijn er inleidingen van R. van het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen