Politieberichten Brabant-Noord: Uden

Datum nieuwsfeit: 26-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 26-09-2000
Persbericht district De Leijgraaf

GEREEDSCHAP WEG Op de Mac Arthurweg in Veghel werden uit een opengebroken container twee volle gereedschapskoffers weggenomen. De waarde van het gereedschap bedraagt f.5.000,--.

MOTORRIJDER GEWOND Vanmorgen rond 06.45 uur is bij een aanrijding op de N265 in Mariaheide een motorrijder zwaar gewond geraakt. De aanrijding ontstond toen de motorrijder, een 39-jarige man uit Uden, ter hoogte van Voorhei een vrachtauto inhaalde.De 26-jarige vrachtwagenbestuurder, afkomstig uit Schijndel, gaf op dat moment een automobilist de gelegenheid om vanaf een uitrit de weg op te draaien. Daarop botste de Udenaar tegen de auto, die bestuurd werd door een 20-jarige man uit Mariaheide. De zwaar gewonde motorrijder is vervoerd naar het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen met onder andere gekneusde longen, een armfractuur en letsel in de buik. De rijbaan is aan beide zijden ongeveer een uur gestremd geweest. Het verkeer werd omgeleid.