Reïntegratie RSI-patiënten met Beeldschermtachograaf

FNV

Reïntegratie RSI-patiënten mogelijk
publieksinfo - publieksinfo@fnv.nl

FNV Bondgenoten brengt samen met het bedrijf Full Moon Humatics een nieuwe versie uit van de Beeldschermtachograaf: het computerprogramma dat werknemers wijst op te lang en te intensief beeldschermwerk. Met deze versie is het mogelijk om de tachograaf te gebruiken bij herstel en reïntegratie (na RSI). Door middel van individuele instellingen wordt een persoonlijk programma bepaald. Zo kan voor reïntegrerende werknemers een strenger regime worden ingesteld. Dinsdag 26 september wordt de nieuwe versie in Den Haag gepresenteerd op het RSI-congres 'Effectief RSI-preventiebeleid in 6 stappen'.

Steeds meer mensen worden geveld ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen