KPN baseert instappakket op Net.Card II ISDN-kaart van Eicon

Datum nieuwsfeit: 27-09-2000

KPN Telecom baseert Internet-instappakket op Net.Card II ISDN-kaart van Eicon

Voordelig pakket voor doe-het-zelf-installatie

Den Haag, 26 september 2000 - De Net.Card II is de nieuwe PC-kaart van Eicon die thuiswerkers en kleine bedrijven via ISDN snelle toegang tot Internet biedt. De Primafoonwinkels van KPN Telecom bieden de Net.Card II aan als onderdeel van een voordelig instappakket, in combinatie met een ISDN-aansluiting. Het pakket kan, naar keuze, door de gebruiker zelf of door KPN worden geïnstalleerd.

De snellere Internettoegang dankt de Net.Card II onder meer aan de PCI-businterface, die verder ook zorgt voor een probleemloze 'plug and play' installatie. Eicon heeft op basis van input van KPN software ontwikkeld die de niet-technische gebruiker bij het installeren van de hardware en software assisteert. Mochten zich daarbij toch problemen voordoen, dan kan de gebruiker zich wenden tot de gratis helpdesk van KPN Gebruiksservice. Over de voorganger van de Net.Card 2, de succesvolle Net.Card I, was een van de betrouwbaarste producten in het KPN-aanbod.

Andere belangrijke voordelen van de Eicon Net.Card II-adapter:
* Het ontwerp van de Net.Card II is ontleend aan dat van de succesvolle Net.Card I en biedt derhalve dezelfde betrouwbaarheid;
* Gebruikers kunnen nu ook het voordeel ervaren van thuisbankieren, zonder aanvullende software;
* Door het bundelen van ISDN B-kanalen èn het toepassen van datacompressie kan een Internettoegangssnelheid van 128 kbps worden gehaald (mits ondersteund door de Internet Service Provider);
* De kaart is ook geschikt voor het via de PC verzenden en ontvangen van faxen.
Voor nadere informatie over de Net.Card II ISDN kaart: www.primafoon.nl/

Over Eicon Technology Corporation
Eicon Technology Corporation is een wereldwijde leverancier van producten die toegang bieden tot Internet. Het bedrijf ontwikkelt, verkoopt en ondersteunt hardware en software voor het verbinden van PC's en netwerk servers met Internet en bedrijfsnetwerken en levert media-gateways voor voice over IP (VoIP) en unified messaging (UM). De producten van Eicon worden in meer dan 80 landen verkocht via een netwerk van partners, telecommunicatie bedrijven en Original Equipment Manufacturers (OEM's). Eicon is beursgenoteerd op de Toronto Stock Exchange en wordt verhandeld onder de afkorting 'EIC'. Voor meer informatie over Eicon en haar producten zie www.eicon.com.

Voor meer informatie:
Eicon Technology, Gerthild van Kampen, Marketing Manager Benelux, tel: 070 3538212, email: (gerthild@eicon.com), of Monogram Communication Strategies (MCS) BV, tel: 023 5628208, email: (robertdm@monogram.nl)