Randstad Holding realiseert overdracht van Umano ETT S.A.

Datum nieuwsfeit: 27-09-2000

Randstad Holding nv maakt bekend dat zij vandaag de feitelijke overdracht heeft gerealiseerd van Umano ETT S.A.

Randstad is hiermee de op n na grootste uitzendonderneming in Spanje met een nationaal netwerk van bijna 150 vestigingen en een pro forma omzet van 223,3 miljoen in 1999, hetgeen neerkomt op een marktaandeel van 16%. Het aantal directe medewerkers dat voor de nieuwe combinatie in 1999 actief was, bedroeg op basis van het weekgemiddelde circa 13.500.

Randstad verkeert nu in een uitstekende positie om de kansen die de markt biedt te benutten, om een sterke marktpositie op te bouwen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen