Aladdin verwacht verlies over het derde kwartaal 2000

Aladdin verwacht verlies over het derde kwartaal van 2000

Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), toonaangevend op het gebied van Software- en Internet Content Security, heeft vandaag aangegeven te verwachten dat het resultaat over het derde kwartaal van 2000, eindigend op 30 september a.s., lager zal zijn dan eerst aangegeven.

Naar verwachting zullen de resultaten over het derde kwartaal in de eerste week van november worden bekend gemaakt. Redenen voor het tegenvallende resultaat zijn een teruggang in de verkoop van Aladdin's traditionele Software Security producten (HASP en Hardlock) in Noord-Amerika, de vertraging in de launch van een aantal nieuwe producten en productversies, alsmede het koersverlies door de lage waarde van de EURO ten opzichte van de Amerikaanse Dollar. Aladdin's Chief Financial Officer, Mr. Erez Rosen, verwacht dat het netto-verlies over het derde kwartaal zal uitkomen op ongeveer US$ 1,5 miljoen.

Over Aladdin: Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), gevestigd in Tel Aviv (Israël), houdt zich als internationaal marktleider op het gebied van Internet- en softwarebeveiliging bezig met oplossingen voor een veilig gebruik en distributie van digitale content; van applicatie-software tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's klanten zijn software-vendors en organisaties die hun medewerkers een veilige toegang tot het Internet willen geven inclusief bescherming van de eigen bedrijfsinformatie en
-productiviteit. Meer informatie is te vinden op Aladdin's website: www.eAladdin.com of via de Benelux-vestiging van Aladdin in IJsselstein.

Noot voor redacties