Persbijeenkomst telecombedrijf Interoute

27 september 2000
Ontvangst: 13.30 uur

Zaal R, RAI Congrescentrum, Amsterdam
(tijdens Beurs Business Solutions)

Geachte Redactie,

'Interoute changes the face of telecommunications'. Dat is het motto waaronder dit pan-Europese telecommunicatiebedrijf ook in Nederland de bakens verzet. De dienstverlening wordt daarbij volledig aangepast aan de eisen die MKB-ondernemers op dit gebied stellen. Niet langer staat alleen de goedkope belminuut, maar ook een complete dienstverlening op het gebied van ICT centraal.

Het eerste tastbare resultaat van deze metamorfose is het nieuwe product 'Show @nd Sell', waarmee het MKB eenvoudig en doeltreffend gebruik kan maken van alle commerciële mogelijkheden van de moderne communicatie middelen, die het Internet brengt. Géén hype, maar de werkelijkheid van vandaag.

Interoute is een snelgroeiend telecommunicatiebedrijf dat samenwerkt met partners zoals Cisco Systems, Siemens, Ericsson en Alcatel. Het levert niet alleen telecommunicatiediensten, maar investeert ook zelf in de infrastructuur daarvoor.
Het i-21 glasvezelnet van Interoute -dat eind dit jaar wordt voltooid- heeft een lengte van bijna 21.000 kilometer en loopt door 17 Europese landen. Het netwerk heeft als eerste ter wereld een capaciteit van 1 petabit (1 miljoen gigabit) per seconde en wordt daarmee het grootste netwerk van Europa.

De nieuwe strategie van Interoute en de betekenis daarvan voor het Nederlandse MKB worden op een persbijeenkomst tijdens de vakbeurs Business Solutions uitgebreid toegelicht. De bijeenkomst vindt plaats op 27 september a.s. in Zaal R van het RAI Congrescentrum en start om 13.30 uur.
Namens Interoute nodigen wij u van harte uit deze bijeenkomst bij te wonen.

Laat u met bijgaand faxformulier even weten of u van deze uitnodiging gebruik zult maken? Bellen (030-6051415) of e-mailen ((L.T.vrugt@inter.NL.net)) kan natuurlijk ook!

Met vriendelijke groet,
Presscom PR & Marketing B.V.
Theo Vrugt

27 september 2000
Ontvangst: 13.30 uur
Zaal R, RAI Congrescentrum, Amsterdam