CEO Lotus geeft nieuwe inhoud aan kennis delen

Datum nieuwsfeit: 27-09-2000
CEO Lotus geeft nieuwe inhoud aan samenwerken en kennis delen

Nieuwe visie gericht op transparant maken van kennis

Berlijn, 27 september 2000 - De President en CEO van Lotus Development Corp., Al Zollar, heeft tijdens de opening-keynote van Lotusphere Europe 2000 in Berlijn zijn visie uiteengezet op de verwachte ontwikkelingen voor het delen van kennis binnen en tussen grote, middelgrote en kleine organisaties. Hij deed dit aan de hand van de recent beschikbaar gekomen Lotus-technologie, zoals de nieuwe K-station-kennismanagement-portal, Sametime 2.0 voor instant messaging en conferencing, QuickPlace Webgebaseerde teamware en Mindspan-oplossingen voor e-learning.

Zollar benadrukte dat Lotus zich ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen