Bizzscore brengt prestatiemanagement dichterbij

Datum nieuwsfeit: 27-09-2000
Ernst & Young

Bizzscore, de nieuwste versie van de balanced scorecard software van EFM brengt prestatiemanagement binnen het bereik van iedere manager.

Rotterdam, 27 september 2000 Vandaag introduceert EFM in het WTC, Bizzscore: de nieuwste versie van de balanced scorecard software. Alle informatie die nodig is om te sturen, wordt gegeven in de nieuwe balanced scorecard software, zodat prestatiemanagement echt mogelijk wordt. Bizzscore visualiseert de voortgang en vertaalt de lange termijn bedrijfsstrategie in korte termijn acties en brengt daarbij hogere winsten binnen handbereik.

Volgens de Harvard Business School zijn bij een goed gebruik van de balanced scorecard prestatieverbeteringen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen