Afscheidsseminar 'Het Nieuwe Wonen' vereniging Eigen Huis

VERENIGING EIGEN HUIS

EIGEN HUIS: Persuitnodiging afscheidsseminar Het Nieuwe Wonen

PERSUITNODIGING AFSCHEIDSSEMINAR 'HET NIEUWE WONEN'

De 'vereniging eigen huis' nodigt u graag uit voor het bijwonen van het mini-seminar 'Het Nieuwe Wonen' dat plaatsvindt op donderdag 28 september 2000 in het Oude Stadhuis, Javastraat 26 te Den Haag ter gelegenheid van het afscheid van drs. H.J. van Herwijnen als oprichter en hoofddirecteur van de vereniging.

Van Herwijnen gaat deze dag in debat met de heren mr.drs. L.C. Brinkman, mr. C.H.A. Collee en T.A.B. Smit. Daarnaast zal staatssecretaris Remkes het woord voeren. Aansluitend aan het seminar vindt een afscheidsreceptie plaats waar u kunt kennismaken met de nieuwe algemeen directeur van 'vereniging eigen huis', mevrouw mr. M.E.C. Pernot.

13.00 - 13.45 uur: Ontvangst
13.45 - 14.00 uur: Openingswoorden drs. G.E.L.M. Worm (voorzitter vereniging eigen huis) en discussieleider prof.dr.ir. H. Priemus (OTB TU Delft)
14.00 - 14.30 uur: Inleidingen mr.drs. L.C. Brinkman (voorzitter bestuur AVBB), mr. C.H.A. Collee (lid Raad van Bestuur ABN-AMRO N.V.) en T.A.B. Smit, (algemeen voorzitter NVM)
14.30 - 15.00 uur: Debat tussen de heren Brinkman, Collee, Smit en drs. H.J. van Herwijnen (scheidend hoofddirecteur 'vereniging eigen huis')