Needse Resfordband opent seizoen 'Djezz in De Ruif' in Neede

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000

Persbericht

Op donderdagavond 28 september live-jazz in Café De Ruif in Neede NEEDSE RESFORDBAND OPENT NIEUW SEIZOEN "DJEZZ IN DE RUIF"

Op donderdag 28 september opent de Resfordband het nieuwe seizoen van "Djezz in De Ruif". Vanaf 21.30 uur spelen de muzikanten in Café De Ruif aan de Borculoseweg in Neede. Na de zomerstop is er nu weer elke laatste donderdag van de maand live-jazz in dit Needse bruin café.

De Resfordband, met de zingende fysiotherapeut Frank Douglas, speelt een "thuiswedstrijd". Al jaren is de Resfordband een begrip in Neede. De band speelt lekker in het gehoor liggende jazz en swingende jaren vijftig muziek. De band is jaren geleden opgericht in het voormalige Needse restaurant De Voort aan de Stationsweg.

De band verzorgt onder andere elk jaar de muzikale omlijsting van de gemeentelijke nieuwjaarsbijeenkomst, speelt op diverse evenementen, verzorgde vorige maand de jamsession tijdens de Nationale Jammarkt en speelt verder op jazzconcerten, familie- en bedrijfsfeesten en jazzcafé-avonden.

Voor meer informatie:
Café De Ruif, telefoon (0545) 29 44 34