Bedrijfsrestaurants bieden verse Braakhekke-maaltijden

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000

VETTE JUS PROMOTIES

Extra dienstverlening kantoorgebouwen dmv maaltijdverstrekking

Met ingang van 1 oktober wordt een extra dienstverlening aangeboden in een aantal kantoorgebouwen: bedrijfsrestaurants bieden de vers-bereide-maaltijden van Kookgek Joop Braakhekke.

De sous-vide bereide maaltijden kunnen -in geval van lange werkdagen- op kantoor genuttigd worden. Daarnaast is de levering via de bedrijfsrestaurants een extra service naar de werknemers en gebruikers van de kantoorpanden; na winkelsluitingstijd kan men nog even snel een maaltijd meenemen voor thuis.

De Kookgek-selectie omvat 6 verschillende maaltijden, aangevuld met een maandelijks wisselend seizoens-gerecht. Sinds de introductie in juni, zijn er in een paar maanden tijd al bijna 175 000 Kookgek-maaltijden verkocht! Gezien het enorme succes wordt het aantal verkooppunten daarom uitgebreid. De maaltijden zijn sous-vide bereid, een methode die conserveringsmiddelen en smaakversterkers overbodig maakt.

Donderdag 28 september organiseert Kookgek een proeverij in Transpolis in Hoofddorp, het eerste kantorencomplex in Nederland dat deze Kookgek-maaltijden als extra dienstverlening aanbiedt aan haar huurders.

NOOT VOOR DE REDACTIE -

Noot voor redacties