Luc de Baets directeur P&O Endemol Entertainment

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000

Hilversum, 28 september 2000

LUC DE BAETS DIRECTEUR P&O ENDEMOL ENTERTAINMENT

Bij ENDEMOL Entertainment in Hilversum is Luc de Baets benoemd tot directeur Personeel & Organisatie. In zijn nieuwe functie wordt De Baets verantwoordelijk voor het internationale beleid op het gebied van human resources binnen de ENDEMOL-organisatie. De benoeming gaat op 1 oktober a.s. in.

Tot voorkort was Luc de Baets (40) directeur P&O bij Vendex KBB Speciaalzaken Groep. Hij kreeg zijn bedrijfskundige opleiding binnen de organisatie van de Koninklijke Marine. De Baets vervulde een aantal (personeels-)functies bij verschillende krijgsmachtsonderdelen en maakte deel uit van enkele contingenten binnen vredesoperaties van de Verenigde Naties. De laatste ruim tien jaar vervulde hij verschillende management- en directiefuncties op personeelgebied buiten de krijgsmacht. Bij ENDEMOL is Luc de Baets de opvolger van Els van Batum die de functie ruim anderhalf jaar bekleedde.

Voor meer informatie:
Thomas Notermans, corporate communicatie, tel. 035 53 999 42.