Libertel City Point viert opening 50e winkel

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000

Libertel City Point viert opening 50e winkel

Landelijke dekking Libertel City Points

Maastricht, 28 september 2000 - Vandaag heeft de heer René Hoppenbrouwers, Managing Director Libertel City Points, op feestelijke wijze het 50e Libertel City Point in Zwolle geopend. Libertel City Point richt zich op de consument met de verkoop van mobiele telecommunicatie met behulp van hoogwaardige service en advisering. Met de opening van de vestiging in Zwolle wordt een landelijk dekkend service en advies netwerk verkregen.

Voor mensen die de komende tijd Libertel klant worden via Libertel City Point zijn er aantrekkelijke aanbiedingen. Zo ontvangt men 50 NLG korting op een aantal verschillende toestellen en mag men tot het einde van dit kalenderjaar 50 gratis SMS-berichten per maand versturen. Voor klanten die een abonnement afsluiten bij de jubileumvestiging in Zwolle geldt zelfs dat zij kunnen kiezen tussen het ontvangen van 50 gratis belminuten en het verzenden van 50 SMS-berichten per maand tot het einde van dit jaar.

Het nieuw geopende Libertel City Point is gevestigd aan de Diezerstraat 33 te Zwolle.

Innovatief karakter
Met de nieuwe vestiging gaat Libertel weer een stap verder op het gebied van mobiel dataverkeer. De winkel biedt diverse interactieve mogelijkheden om de klant kennis te laten maken met innovatieve datatoepassingen, zoals WAP, SMS en mobiel internet.

Libertel N.V.
Libertel N.V. is een van de grootste mobiele telecomaanbieders in Nederland en is voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone Group Plc. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de officiële markt van de Euronext N.V.
Op 30 juni jl. had Libertel 2,7 miljoen aansluitingen. Libertel klanten kunnen in 108 landen bellen en gebeld worden.

/ / / / / / / / / / /

Noot voor redacties