Grootschalige online-muziekdistributie door DMDsecure

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000

DMDsecure biedt grootschalige online-muziekdistributie op basis van Microsoft Windows Media Technologies

Digital Media Distribution service provider werkt samen met Barito Innovators, Hewlett Packard, Microsoft en PSINet

Schiphol/Rijk, 28 september 2000 - DMDsecure lanceert als eerste in Europa een online-distributieplatform voor de muziekindustrie op basis van de laatste versie van Windows Media Technologies. Met dit platform kunnen muziekmaatschappijen en online-winkels onder hun eigen voorwaarden muziek aanbieden via Internet. DMDsecure heeft reeds enkele klanten in Nederland en op korte termijn zal het platform ook in Duitsland in gebruik worden genomen. Het platform is ontwikkeld in nauwe samenwerking met Barito Innovators, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen