Iris Group bouwt Rubyx product suite op TIB/Rendezvous

Datum nieuwsfeit: 29-09-2000

IRIS GROUP

IRIS GROUP BOUWT RUBYX(tm) PRODUCT SUITE OP TIB/RENDEZVOUS(r)

Amsterdam, 29 september 2000 -IRIS Group heeft TIB/Rendezvous(r) van Reuters gekozen voor de levering van betrouwbare handels- en informatieverbindingen voor haar Rubyx(tm) Product Suite. Hiermee kunnen financiële instellingen vanaf één scherm gelijktijdig op meerdere Europese beurzen handelen in aandelen, opties en futures.

De unieke combinatie van de Rubyx(tm) Product Suite van IRIS en Reuters TIB/Rendezvous(r) sluit goed aan bij de bestaande handels- en informatiesystemen die door grote financiële marktpartijen worden gebruikt.

TIB/Rendezvous(r) voorziet de Rubyx(tm) Product Suite van flexibiliteit en schaalbaarheid. De verkorting van ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen