Uitbreiding Staffware op gebied van Professional Services

Datum nieuwsfeit: 29-09-2000

Staffware breidt activiteiten uit op gebied van Professional Services

Alkmaar, september 2000 - - Staffware, toonaangevend in de business process automatisering, heeft aangekondigd dat dochteronderneming Staffware Pty Ltd de Australische organisatie FPS Pty Ltd heeft overgenomen. Hiermee breidt Staffware haar professional services voor workflow en eCRM-klanten aanzienlijk uit. Met de overname is 4,5 miljoen USD gemoeid. Het huidige Staffware-klantenbestand is door de overname omvangrijk aangevuld met toonaangevende FPS-klanten in het bank- en verzekeringswezen en op het gebied van finance, telecommunicatie, nuts en overheid.

FPS - opgericht in 1996 - is een dienstverlenende organisatie die ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen