Verkeersongeval maakt letsel in Eindhoven

Datum nieuwsfeit: 29-09-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 29-09-2000 2e persbericht 29 september 2000

Eindhoven: Verkeersongeval met letsel (donderdag 28 september) Bij een verkeersongeval, donderdagochtend, omstreeks 08:50 uur, zijn de inzittenden van een personenauto gewond geraakt. Het ongeval gebeurde op de Hondsruglaan nabij de kruising met de Diamantring. Een 50-jarige automobilist uit Eindhoven, reed vanaf de Diamantring, de Hondsruglaan op. Hij reed daarbij tegen een auto, welke al over de Hondsruglaan reed. Deze auto bestuurt door een 45-jarige vrouw, werd door de klap over de vluchtheuvel geduwd en kwam aldus op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer. Aldaar reed opdat moment een personenauto, met daarin drie personen. De 45-jarige vrouw botste vervolgens tegen deze tegemoetkomende auto. De inzittenden van die tegemoetkomende auto, de 32-jarige bestuurster, haar 3-jarig dochtertje en een 32-jarige passagiere, allen uit Eindhoven, raakten bij het ongeval gewond. De bestuurster liep een hoofdwond op. Haar dochtertje verwonde haar wang en de passagiere kneusde de rechterzijde van haar lichaam. De brandweer heeft geholpen om de slachtoffers uit de geheel vernielde auto te halen.