Keekaboo en Adformatie gaan reclamesamenwerking aan

Datum nieuwsfeit: 29-09-2000

Keekaboo.com en Adformatie.nl gaan een samenwerking aan waarbij adverteerders hun reclamecampagnes kunnen versterken met Keekaboo kaarten

Op de www.adformatie.nl site is het nu mogelijk voor bezoekers om Keekaboo kaarten te versturen waarmee adverteerders of reclamebureaus hun campagnes onder de aandacht kunnen brengen

Amsterdam, 29 september 2000 - Keekaboo en Adformatie hebben een licentieovereenkomst gesloten die het voor adverteerders mogelijk maakt om echte 'Powered by Keekaboo' postkaarten te sponsoren op Adformatie.nl.

"Het is een leuke extra service voor de bezoekers van Adformatie.nl om via onze site een fysieke kaart te kunnen versturen, maar misschien een nog belangrijker reden om deze samenwerking aan te gaan is dat Keekaboo een nieuw advertentiemedium creëert. Adformatie, als autoriteit op het gebied van reclame, marketing en media, volgt dergelijke ontwikkelingen natuurlijk op de voet," aldus Berend Jan Veldkamp, uitgever van Adformatie.

"Keekaboo en Adformatie gaan gezamenlijk de Business-to-Business markt benaderen om met de introductie van dit advertentiemedium meer aandacht te creëren voor hun marketing- en reclamecampagnes," aldus Patrick van Zandvoort, CEO van Keekaboo

Wanneer bezoekers van de Adformatie.nl site de optie 'kaart versturen' kiezen krijgen ze de mogelijkheid om kaarten te versturen van grote sponsors zoals Libertel Whepp en Andersen Consulting.

Profiel Adformatie
Adformatie is al 27 jaar een autoriteit op het gebied van reclame, marketing en media. Naast het weekblad is er Adformatie Online, de portal voor professionals op het gebied van reclame, (web)marketing, media, sales en communicatie met dagelijks nieuws (en e-mailnieuwsbrief) en diverse rubrieken en diensten.
Adfo is ook uitgever van toonaangevende datagidsen -zoals de Bureaubijlage, het Media Handboek en verschillende Wie Werkt Waar's-, tijdschriften als Adfo Direct en Adfo Web en spin-offs in de vorm van boeken en nieuwsbrieven.

Profiel Keekaboo.com
Sinds april 1999 biedt Keekaboo als het eerste Europese bedrijf een unieke site waar je échte ansichtkaarten overal ter wereld voor dezelfde prijs kunt versturen via Internet. Keekaboo onderscheidt hierbij drie soorten kaarten: Keekaboo Freecards, Keekaboo Special Designs en Keekaboo Fundraisers. Keekaboo is echter meer dan alleen het versturen van een leuke kaart. Het biedt bedrijven een compleet pakket van marketing tools, zoals mogelijkheden tot adverteren, direct mailing, mass marketing en licentieprogramma's. Keekaboo heeft namelijk de emotie van een echte ansichtkaart verbonden met de snelheid van het Internet.
Keekaboo is naast Nederland momenteel ook in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten en Spanje actief. Meer informatie over Keekaboo diensten is te vinden op: www.Keekaboo.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 Public Relations Keekaboo.com
Winona Met Joost van Straaten
Tel. + 31 (0)20 5304336 Tel. +31 (0)20 3058500
Fax. +31 (0)20 5304331 Fax.+31 (0)20 3058501
E-mail: (winonam@text100.nl) E-mail: (joost@keekaboo.com)

Adformatie
Berend Jan Veldkamp