Paspartoo lanceert promotietool voor Internetgebruik

Datum nieuwsfeit: 30-09-2000

voor onmiddellijke publicatie

Paspartoo lanceert innoverende promotie- en communicatietool voor Internetgebruik

Nieuwe marketing- en communicatiemogelijkheden voor commerciële websites : eindgebruikers ontwerpen en bestellen eigen promotiemateriaal

Brussels, september 2000 - Paspartoo, de Europese leider in virtueel drukwerk, lanceert de eerste Internet-gebaseerde marketingservice om op een eenvoudige en goedkope manier gepersonaliseerd promotiemateriaal te produceren en leveren op aanvraag. Posters, kalenders en ander drukwerk worden verzonden naar zorgvuldig geselecteerde en geïnteresseerde klanten, waardoor de impact van commerciële websites en communicatiecampagnes maximaal wordt verhoogd.

Paspartoo is het eerste bedrijf dat een oplossing uitbrengt die de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen