OHRA viert 75-jarig bestaan met Wilde Web Week

Datum nieuwsfeit: 01-10-2000

Persbericht

Namens onze cliënt OHRA B.V. zenden wij u het heden ter publicatie vrijgegeven persbericht toe.

Arnhem, 22 september 2000

OHRA's Wilde Web Week
Van 1 t/m 7 oktober op www.ohra.nl

Op 1 oktober 2000 bestaat OHRA 75 jaar. Om dit te vieren, presenteert de verzekeraar een uniek Internet evenement: OHRA's Wilde Web Week. Bezoekers van www.ohra.nl kunnen van 1 tot en met 7 oktober rekenen op een feestelijke jubileumsite. Zo staan een beleggingsquiz, jubileumveiling en chatsessies met o.a. Ronald Koeman en Jules Deelder op het programma. De organisatie van een Internet evenement sluit aan bij de keuze van OHRA voor een toekomst als e-business bedrijf.

De site is gedurende één week toegankelijk via het reguliere Internetadres van OHRA. Hij biedt toegang tot een virtuele wereld vol entertainment, infotainment en productaanbiedingen. Daarnaast verdeelt OHRA deze week op basis van de voorkeursstemmen van de sitebezoekers een sponsorbedrag van fl 250.000,-. Zeven goede doelen krijgen in dit kader de gelegenheid om zich op de Internetsite te presenteren.

E-commerce
Recentelijk koos OHRA voor een toekomst als E-commerce bedrijf. Deze keuze is een logische ontwikkeling die in het verlengde ligt van OHRA's Direct Marketing activiteiten. Bij OHRA kan de consument direct zaken doen, dus zonder de tussenkomst van een verzekeringsmakelaar. Deze 'doe-het-zelf-aanpak' is bij uitstek toepasbaar op Internet. OHRA is klaar voor de virtuele toekomst en streeft naar een modern, flexibel en geselecteerd productenpakket met een uitstekende service en een concurrerende prijs-kwaliteitverhouding.

Historie
OHRA werd in 1925 opgericht als Onderling Ziektekostenverzekeringsfonds voor Hoogere Rijksambtenaren. Initiatiefnemer was de heer A.H. Thesing. Lange tijd bleef OHRA een ziektekostenverzekeraar voor hogere ambtenaren. In de loop der tijd konden echter ook andere particulieren een verzekering afsluiten. Het productaanbod van OHRA werd sterk uitgebreid met schade- en levensverzekeringen. Tegenwoordig horen ook bankproducten tot het assortiment en mag OHRA zich rekenen tot één van de grotere financiële dienstverleners in Nederland.

*****EINDE PERSBERICHT*****

OHRA B.V.
6803 GA ARNHEM
www.ohra.nl