Benoemingen Verbond van Verzekeraars

Vindplaats 2
Verbond van verzekeraars

Benoemingen Verbond van Verzekeraars

Bij het Verbond van Verzekeraars is mevrouw mr. L.R.R. Rath per 1 oktober a.s. benoemd tot hoofd van de afdeling Communicatie. Laura Rath (37) is sinds 1988 werkzaam bij het Verbond waar zij inmiddels een groot aantal functies heeft bekleed, waaronder die van secretaris juridische zaken en secretaris van het bestuur. Ook was zij secretaris van diverse schadebranches en de afgelopen twee jaar secretaris van de sector Schadeverzekering als geheel.

Drs. H.J. Herbert is per 1 oktober benoemd tot opvolger van mevrouw Rath als secretaris van de sector Schadeverzekering. Harold Herbert (32) trad in 1995 in dienst van het Verbond als beleidsmedewerker van de sectoren Levens- en Zorgverzekering. Zijn aandachtsgebieden waren onder meer de privatisering van de sociale zekerheid en de belastingherziening.

Eveneens per 1 oktober treedt drs. H. Zoontjes (39) bij het Verbond in dienst als communicatie-adviseur/woordvoerder bij de afdeling Communicatie. Hennie Zoontjes is afkomstig van het Colle-ge voor Zorgverzekeringen. Eerder was hij in communicatiefuncties werkzaam bij onder meer de gemeente Utrecht.

Voor nadere informatie: Verbond van Verzekeraars G.R. Kloosterboer, e-mail: (gkloo@verzekeraars.nl)

Den Haag, 28 september 2000