Schiphol dingt mee naar Logistics Centre

Datum nieuwsfeit: 02-10-2000
Amsterdam Airport Schiphol

Persberichten

Consortium met Schiphol Group en Flughafen Frankfurt dingt mee naar Logistics Centre op Chek Lap Kok Airport

Schiphol Group en Flughafen Frankfurt/Main AG maken deel uit van consortium, dat een bod wil uitbrengen op de ontwikkeling en exploitatie van een Logistics Centre op de luchthaven van Hong Kong, Chek Lap Kok. Het consortium wil het Logistics Centre zelf exploiteren met een op te richten onderneming voor logistieke dienstverlening.

Het consortium bestaat uit vijf partners, namelijk: Schiphol Group, dat via haar dochter Schiphol Real Estate kennis en ervaring op het gebied van onroerend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen