Samsung introduceert gebruiksvriendelijke laserprinter

Samsung

Snelle laserprinter voor bedrijfsafdelingen

Samsung introduceert gebruiksvriendelijke laserprinter ML-6060

Rijswijk, 2 oktober 2000 - Samsung introduceert een laserprinter voor de zakelijke markt: de ML-6060. Deze laserprinter voor bedrijfsafdelingen is eenvoudig in gebruik en bespaart tijd door zijn snelheid. Documenten komen met een resolutie van 1200 dpi en een printsnelheid van 12 pagina's per minuut (12PPM) de printer uitrollen. De installatie van deze gebruiksvriendelijke laserprinter is met één druk op de knop geregeld. Na een opwarmtijd van 35 seconden is de eerste pagina geprint. De ML-6060 is milieuvriendelijk: er wordt gebruik gemaakt van ozonvrije tonercartridges.

De laserprinter bevat standaard een papierlade voor 550 vel papier. Daarnaast is optioneel een papierlade voor 1550 vel beschikbaar. Er is eveneens een standaard lade die geschikt is voor 100 enveloppen. De printer kan een zware belasting aan tot 15.000 pagina's per maand. De ML-6060 heeft een geheugen van 4 Mb DRAM dat kan worden uitgebreid tot 68 Mb DRAM.

De ML-6060 is nu beschikbaar en de adviesprijs bedraagt BEF 17.094 (f 924,-), exclusief BTW.

Samsung Electronics
Voor informatie en service over Samsung Electronics Benelux kunnen consumenten gratis bellen: 00800 - 099 77 555. Samsung Electronics is de belangrijkste werkmaatschappij van de Koreaanse Samsung Group - 13e op de ranglijst van grootste ondernemingen ter wereld - en neemt een cruciale plaats in binnen de ambitieuze groeistrategie van Samsung Group.
Samsung Electronics behaalde in 1999 een omzet van US$ 22.8 miljard en is met 54.000 medewerkers wereldwijd actief in 50 landen met ontwikkeling, productie en verkoop van elektronicaproducten. Samsung Electronics bestaat uit drie business units: Digital Media, Semiconductors en Information & Communication. Samsung is wereldwijd de grootste fabrikant van geheugenchips, kleurenbeeldbuizen, monitoren en microgolfovens. De marketingorganisatie van Samsung Electronics Benelux is gevestigd in Rijswijk. Er zijn verkooporganisaties gevestigd in Rijswijk, Rotterdam, Zeist en Antwerpen.