Thema-avond Pers & Publiciteit voor vrouwelijke ondernemers

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000

Amsterdam, 22 september 2000

Thema-avond Pers & Publiciteit voor vrouwelijke ondernemers

Het Platform voor Vrouwelijke Ondernemers (PVO) organiseert op 3 oktober a.s. een thema-avond over Pers & Publiciteit. De avond is bedoeld om onderneemsters kennis te laten maken met het onderwerp en om ze idee*n aan te reiken. De avond vindt plaats in hotel Golden Tulip Lion d¢Or in Haarlem van 19.00 uur tot 23.00 uur.

Publiciteit kan een cruciale rol spelen bij het slagen van een onderneming. Maar hoe pak je zoiets aan en zorg je er voor dat je persbericht niet meteen in de prullenbak verdwijnt? Het thema Pers & Publiciteit zal door drie spreekster vanuit verschillende invalshoeken (journaliste, ondernemeemster en communicatiedeskundige) worden belicht. Na het theoretische gedeelte van de avond gaan deelnemers actief aan de slag. Dit gebeurt in ¡hot seat¢ sessies waarin centraal staat hoe je de media kunnen enthousiasmeren voor je eigen doelstellingen. De avond wordt afgesloten met een netwerkborrel.

Het Platform voor Vrouwelijke Ondernemers is een netwerk voor zelfstandige vrouwelijke ondernemers die gevestigd zijn in de regio Amsterdam, Haarlem en Zaandam. De oprichting van het platform is een initiatief van de Kamer van Koophandel Amsterdam met als doelstelling het stimuleren van ondernemersschap en het bevorderen van het netwerken onderling.

EINDE PERSBERICHT

Voor meer informatie en/of aanmelding kunt u contact opnemen met Jana Ricanek of Maureen Lashley, tel. 020-5314433, e-mail (j.ricanek@amsterdam.kvk.nl)

Bijlage: programma thema-avond ¡Pers en Publiciteit¢