KEMA verstevigt positie in USA met overname XENERGY

Kema NV / Stichting TNO Keurwerk

KEMA

KEMA verstevigt positie in USA

KEMA heeft het Amerikaanse bedrijf XENERGY overgenomen. XENERGY is een toonaangevend adviesbureau in de elektriciteitsmarkt. Deze acquisitie past binnen KEMA's strategie om aan een internationale klantenkring een compleet pakket diensten te kunnen aanbieden op het gebied van de elektrische energievoorziening.

KEMA heeft de laatste jaren een stevige positie verworven als internationale consultant op het gebied van de
elektriciteitsvoorziening. De stormachtige ontwikkelingen in de deregulerende energiewereld vragen om nieuwe kennis en diensten. Door het samengaan van de activiteiten van KEMA en Xenergy ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen