Delft Instruments verwerft grote order

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000

P E R S B E R I C H T

Oldelft Benelux B.V. (Delft Instruments) verwerft grote order van Militair Geneeskundig Logistiek Centrum in een Europese aanbestedingsprocedure

Delft Instruments N.V. maakt bekend dat haar dochter Oldelft Benelux B.V., leverancier van apparatuur voor medische beeldvorming, een order heeft ontvangen voor de levering van circa 300 patiëntbewakingsmonitoren van het Militair Geneeskundig Logistiek Centrum, gevestigd te Heerenveen. De opdracht is verkregen na een Europese aanbestedingsprocedure, welke verzorgd is door het NIC (Nederlands Inkoop Centrum te Zwolle).

Met de order, welke nog in het jaar 2000 zal worden uitgeleverd, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen