PaperX gebruikt webMethods voor e-commerce integratie

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000

PaperX gebruikt webMethods voor e-commerce integratie

webMethods stelt PaperX in staat om real-time transacties tussen afnemers en aanbieders in de Europese papierindustrie aan te bieden

Hilversum, 3 oktober 2000 -- webMethods (Nasdaq: WEBM), toonaangevend leverancier van oplossingen voor business-to-business integratie (B2Bi), maakt vandaag bekend dat PaperX, marktleider op het gebied van e-business oplossingen voor de Europese papierindustrie, webMethods B2B heeft gekozen als het integratieframework voor haar e-commerce oplossing. Met webMethods B2B kunnen klanten van PaperX snel met het handelsplatform integreren en beginnen met real-time onderhandelingen, inkoop en verkoop.

webMethods biedt de handelspartners van PaperX de mogelijkheid ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen