World Online lanceert voice-over ip telefoondiensten

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000
Bron: World Online
World Online

WORLD ONLINE LANCEERT HOGE KWALITEIT VOICE-OVER IP TELEFOONDIENSTEN

Rotterdam, 3 oktober 2000 - World Online, het snel groeiende pan-Europese netwerk communicatiebedrijf, heeft vandaag meer bekend gemaakt over de telefoondiensten die deel uitmaken van World Online's nieuwe Europese portal. In samenwerking met internettelefonie provider Callserve zal World Online internet telefoniediensten leveren op basis van lagere tarieven dan tot op heden gangbaar zijn. Deze dienst is beschikbaar voor alle internetgebruikers via de World Online portals, toegankelijk via www.worldonline.com.

World Online is een van de eerste providers die telefonie via internet aanbiedt. De toepassing is gebruiksvriendelijk en beschikbaar in tien verschillende talen. De verbindingen zijn van uitzonderlijke kwaliteit en deze telefoniediensten kunnen vaak aanzienlijke kostenbesparingen voor gebruikers opleveren.

James Kinsella, voorzitter van World Online, zei: "Internettelefonie is een cruciaal onderdeel van ons groeiende aanbod diensten gericht op consumenten. Voice-over IP is een bewezen alternatief voor traditionele telefonie en de internettelefonie-markt zal de komende jaren snel groeien. Door samen te werken met Callserve zullen we op het gebied van kwaliteit en prijs zeer concurrerend kunnen aanbieden."

Voor meer informatie:
Margaret van Kempen World Online International +31 70 346 3760