Milieukeur wordt onder gebruikers als betrouwbaar ervaren

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000
Milieukeur

Milieukeur: onafhankelijk, betrouwbaar en topkwaliteit Stichting Milieukeur is een onafhankelijke, betrouwbare organisatie met een product van hoge kwaliteit. Dat is het beeld dat de stichting oproept bij belangrijke spelers op het gebied van Milieukeur en certificatie.

In opdracht van het ministerie van VROM heeft
communicatie-adviesbureau Schuttelaar en Partners een imago-onderzoek verricht onder belanghebbende partijen zoals (potentiële) Milieukeurhouders, producenten, detailhandel en maatschappelijke organisaties. Zij werden gevraagd naar hun mening over het concept Milieukeur, de organisatie van Stichting Milieukeur, de gehanteerde procedures, de internationale samenwerking en de communicatie en marketing.

De geïnterviewden vinden zonder uitzondering dat Stichting ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen