Uitnodiging Persconferentie Legato Systems

Datum nieuwsfeit: 03-10-2000
Uitnodiging Persconferentie Legato Systems

Hoofddorp, 18 september 2000

Legato Systems, leider in de enterprise storage management softwaremarkt, nodigt u uit voor een persconferentie op dinsdag 3 oktober. Deze bijeenkomst staat in het teken van de lancering van Legato Networker 6.0, dé oplossing voor optimale gegevensbeveiliging en effectief gegevensbeheer. Het is tevens bedoeld als kennismaking met de nieuwe Director Benelux en Israël, Bert Kraaikamp, en eveneens met Rob Vergeer en Bert Sluys. Vergeer is Vice President Legato Storage Management Consulting & Education (LSMC&E) van het onlangs opgerichte Legato Systems Europe Middle East & Africa (EMEA). Sluys is sales engineer binnen Legato Systems Benelux.

Legato NetWorker 6.0
Legato NetWorker beantwoordt de groeiende behoefte van grote en kleine heterogene bedrijfsomgevingen aan een betrouwbare opslagbeveiliging van hun bedrijfskritische gegevens. NetWorker 6.0 heeft nieuwe kenmerken die het netwerkgegevensbeheer vereenvoudigen, back-up centraliseren en de performance van back-upactiviteiten aanzienlijk verbeteren. De oplossing maakt tevens library sharing voor LAN's en SAN's mogelijk en minimaliseert administratiekosten.

Legato EMEA
Met de oprichting van haar nieuwe EMEA-organisatie in mei 2000 ondersteunt Legato niet alleen haar huidige marktleiderschap, maar bewerkstelligt tevens informatiecontinuïteit voor haar Europese partners en klanten. Legato's missie in EMEA is gericht op de ondersteuning van organisaties bij het onderkennen en implementeren van strategieën voor informatiecontinuïteit. Deze strategieën leveren krachtige klantgerichte oplossingen die minimale recovery-tijden, optimaal gebruik van informatiesysteembronnen en het behoud van bedrijfskritische gegevens en applicaties mogelijk maken.

Hierbij nodigen wij u uit voor de persbijeenkomst op 3 oktober om 11.00 uur in de Benelux-vestiging van Legato Systems, City House II - Antareslaan 18 te Hoofddorp. Per e-mail kunt u ons uiterlijk vóór 29 september aanstaande laten weten of u die ochtend aanwezig bent.

Graag tot ziens op 3 oktober in Hoofddorp!

Namens Legato Systems Benelux,
Influx PR

Margienke Bos en Jakob Brons
Deventerstraat 81 - 7322 JL Apeldoorn,