Aladdin Knowledge Systems koopt deel eigen aandelen terug

ALADDIN KOOPT DEEL EIGEN AANDELEN TERUG

Tel Aviv / IJsselstein, 4 oktober 2000 Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), toonaangevend op het gebied van Software- en Internet Content Security, heeft gisteren aangegeven om tot een bedrag van 3 miljoen US$ (7,5 miljoen Gulden) een deel van haar eigen aandelen terug te willen kopen.

De aandelen zullen geleidelijk worden ingekocht door middel van standaard transacties; een en ander in overeenstemming met Rule 10b-18 van de "Securities and Exchange Act of 1934" en afhankelijk van een aantal factoren, waaronder doch niet beperkt tot de aandelenkoers en marktcondities. Derhalve is het exacte aantal aandelen momenteel nog niet bekend.

Peter van Ruiten, algemeen directeur van Aladdin's Benelux-vestiging in IJsselstein, "is van mening dat de terugkoop van Aladdin's aandelen op langere termijn een goede investering is voor de organisatie. Bovendien toont het aan dat wij vertrouwen hebben in ons nieuwe productaanbod op het gebied van Software- en Internet Content Security."

Over Aladdin: Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), gevestigd in Tel Aviv (Israël), houdt zich als internationaal marktleider op het gebied van Internet- en softwarebeveiliging bezig met oplossingen voor een veilig gebruik en distributie van digitale content; van applicatie-software tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's klanten zijn software-vendors en organisaties die hun medewerkers een veilige toegang tot het Internet willen geven inclusief bescherming van de eigen bedrijfsinformatie en
-productiviteit. Meer informatie is te vinden op Aladdin's website: www.eAladdin.com of via de Benelux-vestiging van Aladdin in IJsselstein.

Noot voor redacties