Mandaat bankensyndicaat voor uitgifte wereldwijde lening

Datum nieuwsfeit: 04-10-2000
Unilever

Unilever geeft mandaat aan bankensyndicaat voor uitgifte van wereldwijde lening

04 oktober 2000

Rotterdam, 4 oktober.- Unilever heeft Goldman Sachs, JP Morgan en UBS Warburg opdracht gegeven gezamenlijk op te treden als leadmanagers en bookrunners bij de wereldwijde uitgifte van US$ 7,0 miljard aan obligaties, bestaande uit meerdere tranches. De obligaties worden aangeboden door Unilever en dienen ter herfinan-ciering van Commercial Paper (kortlopend schuldpapier), uitgegeven voor de betaling van de aandelen van Bestfoods Inc. In Europa en de VS zullen roadshows worden gehouden en de plaatsing is afhankelijk van marktomstandigheden.

Als co-lead managers treden op: ABN AMRO, BNP Paribas, Deutsche Bank, HSBC, IBJ en Citibank.

Een prospectus aangaande deze uitgifte kunt u kosteloos bestellen door te schrijven, te faxen of te bellen naar: Press Office, Unilever Rotterdam, Weena 455, 3000 DK Rotterdam. Tel: 010-2174844. Fax: 010-2174843

Persdienst Unilever Rotterdam

Email: press-(office.rotterdam@unilever.com)