Buhrmann versterkt positie papiergroothandel in Spanje

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000
Bron: Buhrmann
BUHRMANN VERSTERKT POSITIE
PAPIERGROOTHANDEL IN SPANJE

Buhrmann, de business services en distributie onderneming en marktleider in de Europese papiergroothandel, verwerft een meerderheidsbelang in Union Papelera S.A., gevestigd in Barcelona, Spanje.

De papiergroothandel Union Papelera is een vooraanstaande onderneming in Catalonië die zich voornamelijk richt op de verkoop van een breed assortiment papier aan drukkers, reclamebureaus en plaatselijke wederverkopers. Union Papelera is een winstgevend bedrijf en realiseert met 37 medewerkers een jaarlijkse omzet van 20 miljoen euro.

Met deze acquisitie versterkt Buhrmann haar positie op de Spaanse markt, in grootte de vijfde markt in Europa. Union Papelera ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen