The Question Library breidt activiteiten fors uit

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000

The Question Library breidt activiteiten fors uit

Deventer, 5 oktober 2000

The Question Library (www.tql.nl) heeft haar content opnieuw sterk uitgebreid. De databank, gratis toegankelijk op basis van een cc-registratie, omvat inmiddels meer dan 14.000 praktijkantwoorden op bedrijfsvraagstukken. Afgelopen maand zijn ruim 2000 vragen & antwoorden toegevoegd over onderwerpen als

-financiering

-pensioenen

-marketing basics

-internet recht

-export

-forensic services

samengesteld door vakauteurs uit praktijk en wetenschap.

De content op basis van het voor internet zeer toegankelijke vraag & antwoord format kan zich in een brede belangstelling verheugen. Belangrijke sites die zich richten op btb communicatie bieden hun bezoekers inmiddels toegang tot de TQL-data, zoals

zibb.nl

bizz.nl

onderneemhet.nl

managementnet.nl

jobnews.nl

Door deze samenwerkingen, maar ook door de intensieve radiocampagne, is TQL uitgegroeid tot de best geraadpleegde business portal.

Omdat e-mail adres en toegangscode aan elkaar gekoppeld zijn, is TQL de enige partij in Nederland die beschikt over een databank van decision makers waarbij persoons- en functieprofielen hard gelinked zijn aan een betrouwbaar e-mail adres.

Het TQL ledenbestand is daardoor bij uitstek geschikt voor gericht direct e-mail acties. Ook wordt het bestand in samenwerking met Intomart gebruikt voor online panelonderzoek.

The Question Library BV

The Question Library heeft tot doel een databank op te bouwen van decision makers in het Nederlandse bedrijfsleven, op profiel bereikbaar via e-mail adres. Initiatiefnemers zijn drs. Pim Hermans en Eric Bremer. Hermans was eerder werkzaam als uitgever en internet directeur bij Wolters Kluwer. Bremer was initiator van JobNews is thans directeur van internetbedrijf YellowMind.

Voor meer informatie:

Pim Hermans