Politiebericht Boxtel

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000

Korps: Brabant-Noord, plaats: Boxtel 5-10-2000
Persbericht district Aa & Dommel

SNELHEIDSCONTROLE Woensdagmiddag is snelheidscontrole gehouden op de Driehoekweg in Haaren. Geen van de passerende voertuigen bleek te hard te rijden. Op de Rijksweg N 65 onder Haaren werden dezelfde middag 61 voertuigen bekeurd omdat ze te hard reden. Totaal 490 werden er gecontroleerd op deze weg waar 80 km/u gereden mag worden. De hoogste snelheid was 117 km/u.

SCHENNISPLEGER, Boxtel Woensdagavond heeft een 14-jarig meisje uit Boxtel aangifte gedaan van schennispleging. Het meisje liet rond 17.45 uur de hond uit in park Molenwijk aan de Molenwijkseweg in Boxtel. In de duurt van de vijver trof ze een man die haar zijn geslachtsdeel toonde. Hierop is het meisje gaan gillen, om de man af te schrikken en de aandacht te trekken van enkele dames die verder in het park liepen. De man is hierop weg gevlucht in de richting van het dierenparkje. De man was ongeveer 1.80 meter lang, tussen de 25 en 30 jaar oud en droeg een baseball pet. De politie wil graag in contact komen met de dames die tussen 17.45 en 17.50 uur in het park aan het wandelen waren.

INBRAAK AUTO, Vught Woensdagavond is ingebroken in een auto die aan het Marktveld in Vught geparkeerd stond. Van de auto werd een ruit ingeslagen. Papieren, CDs, geld en een zonnebril werden gestolen.

TE VEEL GEDRONKEN, Vught In de nacht van woensdag op donderdag is een 40-jarige vrouw uit Vught bekeurd. De vrouw reed met een auto terwijl ze te veel gedronken had. De vrouw kreeg een rijverbod van 4 uur. De officier van justitie heeft de vrouw een boete van fl. 700,- opgelegd. De controle vond plaats om 00.40 uur op de van Voorst tot Voorststraat in Vught.

INBRAAK BEDRIJF, Berlicum In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Hoogstraat in Berlicum. Rond 04.45 uur werd de politie gewaarschuwd dat er werd ingebroken bij een bedrijf aan die straat. Ter plaatse bleek, dat men met een auto het rolluik voor het bedrijf had stukgereden. Nog onbekend is wat er is gestolen. Wel werden, de toegangsdeur en het rolluik zwaar beschadigd.

SNELHEIDSCONTROLE Donderdagmorgen is snelheidscontrole gehouden op de Parallelweg Zuid in Boxtel. Op deze weg waar 50 km/u gereden mag worden werden 352 voertuigen gecontroleerd. Hiervan bleken er 63 te hard te rijden . De hoogste gemeten snelheid was 90 km/u.