Staffware introduceert eService

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000

Zelfservice wordt voor klanten realiteit met eService

Alkmaar, 5 oktober 2000 - - Staffware, toonaangevend in de business process automatisering, heeft - in samenwerking met Tower Technology - eService ontwikkeld. Deze volledig geïntegreerde e-businessoplossing verbetert klantenservice en optimaliseert de interne, operationele efficiency van organisaties.

Deze innovatieve, webgebaseerde oplossing verandert de manier waarop organisaties en klanten traditioneel met elkaar communiceren en omgaan. eService maakt zelfservice mogelijk door complexe procesgerichte klantenapplicaties te automatiseren. Klanten kunnen bijvoorbeeld on line service-aanvraagformulieren invullen, vragen stellen, nieuwe service-aanvragen indienen, debetopdrachten plaatsen, rekeningen bekijken en voortgang van openstaande rekeningen controleren.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen