Staffware 8.1 - productieworkflow voor e-businessomgeving

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000

Staffware 8.1 - productieworkflow voor de e-businessomgeving

Alkmaar, 5 oktober 2000 - Staffware, toonaangevend in de process business automatisering en e-Process-oplossingen, introduceert Staffware 2000 versie 8.1waarmee het automatiseren van processen op productieniveau voor de e-businessmarkt realiteit wordt. Er is een nieuwe mDeveloper toolkit aan Staffware 8.1 toegevoegd. Hiermee kunnen organisaties mobiele gebruikers - via telefoons of zakcomputers - voorzien van applicaties met WAP-technologie voor proces automatisering. Voor desktop-ontwikkeling biedt Staffware een out-of-the-box client en turnkey applicaties die de Staffware Enterprise Objects (SEO) oplossing gebruiken.

Staffware versie 8.1 is in elke omgeving in te zetten en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen