Kennisfestival over de waarde van het intellectueel kapitaal

Datum nieuwsfeit: 05-10-2000

PERSBERICHT

Investors in People: tweezijdig instrument voor innoveren & excelleren en binden & boeien van personeel.

Kennisfestival: Innoveren & Excelleren, over de waarde van het intellectueel kapitaal. 5 oktober 2000, Geertruidenberg.

Op 6 september jl. tekende minister Jorritsma de licentie waarmee Nederland officieel het Britse HRM-keurmerk 'Investors in People' invoert. Het Ministerie van Economische Zaken wijst het Nederlandse bedrijfsleven nogmaals op het belang van vernieuwen om de concurrentiepositie van Nederland sterk te houden.

De internationale concurrentie, de snelle technologische ontwikkelingen en de huidige krappe arbeidsmarkt vragen veel van organisaties. Het Nederlandse bedrijfsleven ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen