Bayer breidt productie halogeenvrije brandvertragers uit

Datum nieuwsfeit: 06-10-2000
Bayer AG Benelux

Milieuvriendelijke brandwerendheid nu nog meer uitgesproken Bayer plant productie-uitbreiding halogeenvrije brandvertragers

Brussel/Mijdrecht Brandwerendheid speelt een steeds grotere rol bij nieuwe kunststofproducten. De afdeling Specialty Products van de Bayer AG reageert op deze gestegen vraag naar brandvertragers voor behuizingmateriaal uit PC/ABS- of PPO/HIPS-mengsels met een capaciteitsuitbreiding: De onderneming in Leverkusen plant de bouw van de wereldwijd grootste productie-installatie voor halogeenvrije arylfosfaten. Doel is dat deze nieuwe installatie jaarlijks een productie van 20.000 ton van de Bayer-brandvertragers Disflamoll® BDP en RDP verzekert en in 2002 operationeel is.

De toegenomen vraag komt uit 2 verschillende hoeken. Zoals bekend houden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen