Open dag CWI in Bedrijf

Datum nieuwsfeit: 06-10-2000
Centrum voor Wiskunde en Informatica

CWI in Bedrijf

Op vrijdag 6 oktober houdt het CWI zijn jaarlijkse bedrijvendag. Dit jaar zal deze dag gaan over de nieuwe rol van wiskunde en informatica in de biowetenschappen. Welke mogelijkheden zijn er voor commerciele toepassingen van bijvoorbeeld bio-informatica en genoomonderzoek? En welke invloed oefenen biowetenschappen uit op het wetenschappelijk onderzoek in de wiskunde en informatica? U krijgt een overzicht van het groeiende biotech-onderzoek op het WTCW terrein: 'Silicon polder' verbreedt de aandacht! Daarnaast wordt in korte lezingen een overzicht gegeven van het huidige onderzoek op het CWI, bijvoorbeeld in multimedia en software agents op het gebied van e-commerce. Meer informatie vindt u in het programma-overzicht, of bel: (020) 592 4253 / 4248.